CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Pinya Sharepoint
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
Ulehčete zaměstnancům orientaci v pracovních povinnostech a termínech. Všechny své úkoly včetně termínů najdou pohromadě na jednom místě. Nezáleží na tom, zda úkol zadáváte přes intranet, Outlook, web či chat, vše se zaznamená do jednoho seznamu. Zadaná práce nezmizí, dokud ji zaměstnanec nesplní. Neustále bude mít na očích, co je třeba udělat. Navíc ihned, jak je úkol zaměstnanci přiřazen, obdrží na e-mail stručné shrnutí a odkaz na kompletní zadání.
Úkoly na jednom místě s jasně vyžadovanými termíny splnění a kontrolou aktuálního stavu zajistí Pinya SharePoint
Co centrální evidence úkolů v Pinya SharePoint umí?
SYSTÉM SÁM HLÍDÁ TERMÍNY PLNĚNÍ
Veškeré své úkoly vidí každý zaměstnanec na jednom místě. Úkoly přitom ze systému nezmizí, dokud nejsou splněny, takže nemohou „vyšumět“. Nadřízený má rovněž k dispozici kompletní seznam úkolů svých i podřízených pracovníků, vše je jednoduše graficky zobrazeno s možností jednoduché orientace v úkolech.
AUTOMATICKÁ UPOZORNĚNÍ NA ÚKOLY
Pokud je zaměstnanci přiřazen nový úkol, automaticky mu systém zašle emailové upozornění, ve kterém jsou uvedeny všechny podstatné náležitosti úkolu a zároveň email obsahuje odkaz do Pinya SharePoint, kde je možné úkol jednoduše spravovat.
JEDNODUCHÉ OVLÁVÁNÍ A ZOBRAZOVÁNÍ PODLE VAŠEHO NASTAVENÍ
Každý úkol je zobrazen v jednoduché grafické podobě. V systému Pinya SharePoint si přitom každý zaměstnanec může zobrazovat informace o úkolu podle svého přání. V úkolech lze filtrovat a vyhledávat.

Další šikovné funkce funkce
centrální evidence úkolů od Pinya SharePoint
GENEROVÁNÍ TISKOVÝCH VERZÍ NESPLNĚNÝCH ÚKOLŮ
ZADÁVÁNÍ ÚKOLŮ PŘES OUTLOOK, WEB I TEAMS
VLOŽENÍ DO DASHBOARDU
INTEGRACE DO SPECIÁLNÍ WEBOVÉ STRÁNKY
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy