HELPDESK

Pinya Sharepoint

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

Helpdesk zefektivní fungování vaší zákaznické podpory a přispěje tak k lepším výsledkům firmy. Pečovat o spokojenost stávajícího zákazníka je totiž levnější než si získat přízeň nového. Navíc máte větší šanci, že vás spokojený klient doporučí někomu dalšímu. Pinya SharePoint nabízí variabilní helpdesk s jednoduchým ovládáním přes Outlook, širokou nabídkou reportů a s notifikacemi o termínech plnění.

Účinný systém evidence, správy a vyřizování zákaznických přání a požadavků s Pinya SharePoint řešením.

Co helpdesk v Pinya SharePoint umí?

AUTOMATICKÁ DISTRIBUCE POŽADAVKŮ

Požadavky jsou ihned po jejich přijetí filtrovány a systém je automaticky přiřazuje jednotlivým pracovníkům dle předem definovaných kritérií. Tím napomáhá hladkému fungování podpory. Přehlcení zaměstnanců zabraňuje víceúrovňové předávací workflow, které požadavky třídí podle stupně obtížnosti, a také možnost specifikovat maximální počet požadavků na jednoho pracovníka.

NASTAVENÍ VLASTNÍCH AKCÍ

Nestane se, že by požadavek zůstal bez povšimnutí. Modul totiž umožňuje vytvářet vlastní akce, které se provedou až při splnění předem definovaných podmínek. Pokud například některý požadavek není automaticky přiřazen žádnému zaměstnanci, akcí může být jeho rozeslání e-mailem všem pracovníkům podpory.

PROPOJENÍ S MS OUTLOOK

Pro některé uživatele je pohodlnější využívat Outlook, který dobře znají. Pinya SharePoint jim tuto možnost dává. Požadavky mohou prostřednictvím Outlooku rychle zadávat, řešení se opět dozví z emailu v Outlooku. Stačí zaslat požadavek na předem nastavený email, tento požadavek systém automaticky přiřadí v helpdesku řešitelům. Veškerá konverzace, která se k danému úkolu vede v Outlooku je automaticky uložena do helpdesku.

Další šikovné funkce funkce

helpdesku od Pinya SharePoint

R

MOŽNOST PŘIKLÁDAT PŘÍLOHY

R

JEDNODUCHÉ REPORTOVÁNÍ VÝKONU FORMOU GRAFŮ A TABULEK

R

NOTIFIKACE O TERMÍNU SPLNĚNÍ

R

VARIABILITA

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají