HELPDESK
Pinya Sharepoint
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
Helpdesk zefektivní fungování vaší zákaznické podpory a přispěje tak k lepším výsledkům firmy. Pečovat o spokojenost stávajícího zákazníka je totiž levnější než si získat přízeň nového. Navíc máte větší šanci, že vás spokojený klient doporučí někomu dalšímu. Pinya SharePoint nabízí variabilní helpdesk s jednoduchým ovládáním přes Outlook, širokou nabídkou reportů a s notifikacemi o termínech plnění.
Účinný systém evidence, správy a vyřizování zákaznických přání a požadavků s Pinya SharePoint řešením.
Co helpdesk v Pinya SharePoint umí?
AUTOMATICKÁ DISTRIBUCE POŽADAVKŮ
Požadavky jsou ihned po jejich přijetí filtrovány a systém je automaticky přiřazuje jednotlivým pracovníkům dle předem definovaných kritérií. Tím napomáhá hladkému fungování podpory. Přehlcení zaměstnanců zabraňuje víceúrovňové předávací workflow, které požadavky třídí podle stupně obtížnosti, a také možnost specifikovat maximální počet požadavků na jednoho pracovníka.
NASTAVENÍ VLASTNÍCH AKCÍ
Nestane se, že by požadavek zůstal bez povšimnutí. Modul totiž umožňuje vytvářet vlastní akce, které se provedou až při splnění předem definovaných podmínek. Pokud například některý požadavek není automaticky přiřazen žádnému zaměstnanci, akcí může být jeho rozeslání e-mailem všem pracovníkům podpory.
PROPOJENÍ S MS OUTLOOK
Pro některé uživatele je pohodlnější využívat Outlook, který dobře znají. Pinya SharePoint jim tuto možnost dává. Požadavky mohou prostřednictvím Outlooku rychle zadávat, řešení se opět dozví z emailu v Outlooku. Stačí zaslat požadavek na předem nastavený email, tento požadavek systém automaticky přiřadí v helpdesku řešitelům. Veškerá konverzace, která se k danému úkolu vede v Outlooku je automaticky uložena do helpdesku.

Další šikovné funkce funkce
helpdesku od Pinya SharePoint
MOŽNOST PŘIKLÁDAT PŘÍLOHY
JEDNODUCHÉ REPORTOVÁNÍ VÝKONU FORMOU GRAFŮ A TABULEK
NOTIFIKACE O TERMÍNU SPLNĚNÍ
VARIABILITA
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.