OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM PINYA SHAREPOINT

Pinya Sharepoint

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

S elektronickou evidencí obchodních objednávek ušetříte čas a peníze. Jedním kliknutím objednávku schválíte nebo zamítnete. Získáte přesné statistiky o tom, kdo jaký materiál zakoupil a za jakou cenu. Můžete se tak vyvarovat předraženým nákupům.

Bezpečný a efektivní objednávkový systém s jednoduchým ovládáním v Pinya SharePoint.

Co objednávkový systém v Pinya SharePoint umí?

EFEKTIVNÍ SCHVALOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

S modulem vyřešíte složité a časově náročné schvalování objednávek. Vyhnete se zdlouhavému papírování a nastolíte jednotný proces vyřizování externích objednávek. Řešení je ideální i pro správu interních nákupů ve firmě. Schvalování probíhá na základě organizační struktury. Díky propojení systému schvalování objednávek s následným schvalováním faktur a dalších dokumentů výrazně uspoříte čas věnovaný administrativě.

VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ

Zakoupené zboží uvidíte společně s jeho cenou, datem a dalšími informacemi přehledně zaznamenáno v Pinya SharePointu. Přehled objednávek umožňuje větší kontrolu nad nakupováním a zabraňuje předraženému pořizování zboží.

AUTOMATIZACE

S automatickou emailovou notifikací budete o všem okamžitě vědět. Nestane se, že by interní nebo externí objednávka zůstala bez povšimnutí. Systém umí automaticky propojit objednávky s interními systémy třetích stran jako je například Money, Navision, Byznys.

Další šikovné funkce funkce

objednávkového systému od Pinya SharePoint

R

PROPOJENÍ OBJEDNÁVKY S PŘÍJEMKOU A FAKTUROU

R

PODPORA EDI FORMÁTŮ

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají