ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Pinya Sharepoint

Usnadněte řízení projektů jejich centralizací na jedno místo.

Skvělý nástroj pro řízení projektů umí vytvořit pro každý váš projekt samostatný web, na kterém přes přehledné grafické zobrazení snadno řídíte členy týmu, úkoly, termíny a další povinnosti. Grafickou podobu přizpůsobíme projektovému řízení vaší firmy a vy tak budete moci efektivně řídit i větší množství projektů najednou.

Vše pro efektivní projektové řízení na jednom místě v Pinya SharePoint.

Co řízení projektů v Pinya SharePoint umí?

VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ
Jeden projekt = samostatný web, na kterém najde každý člen týmu vše potřebné pro správné zvládnutí úkolů. Web eviduje úkoly, přidává diskuse k jednotlivým prvkům projektu, kalendář, časový plán v zobrazení formou Ganttova diagramu, sdílené dokumenty i knihovnu médií. Součástí je i adresář kontaktů osob do projektu zapojených. Samozřejmostí je integrace s Microsoft Teams a Planner.
ZAPOJENÍ EXTERNÍCH DODAVATELŮ
Řízení projektů v Pinya SharePoint umí zapojit externí spolupracovníky nebo dodavatelské firmy. Obejdou se přitom bez přístupu do intranetu, stačí pro ně přístup k projektovému webu, který jim přidělí vedoucí projektu. Jejich kontakty jsou navíc automaticky vloženy do projektového adresáře, takže se s nimi může spojit každý člen týmu.
FILTROVÁNÍ OBSAHU A NAVAZÁJÍCÍ ÚKOLY
Pro maximální přehlednost a ochranu citlivých informací vidí každý uživatel jen ten obsah, který je mu přidělen. K zadání je možné tvořit tzv. „to do list“, tedy seznam požadovaných úkonů, v případě složitějších projektů je možné úkoly rozfázovat do několika navazujících částí. Systém automaticky upozorní řešitele, že je jim nový navazující úkol přiřazen a sám hlídá jeho splnění.

Další šikovné funkce funkce

řízení projektů od Pinya SharePoint

R

GENEROVÁNÍ TISKOVÝCH VERZÍ NESPLNĚNÝCH ÚKOLŮ

R

VLOŽENÍ DO DASHBOARDU

R

INTEGRACE DO SPECIÁLNÍ WEBOVÉ STRÁNKY

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají