ŘÍZENÍ ZAKÁZEK PINYA SHAREPOINT

Pinya Sharepoint

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

Dejte evidenci zákazníků, smluv a dokumentů řád. Získáte přehled nad každou zakázkou s podrobným výpisem informací o odpovědné osobě, řešiteli atd. Díky automatizaci přeposílání údajů na finanční oddělení nemusíte nic řešit. O včasné vystavení nebo zaplacení faktur je vždy postaráno. Každá zakázka získá v systému Pinya SharePoint svůj vlastní web a vy budete mít vše potřebné k řízení zakázky na jednom místě.

Absolutní kontrola nad zakázkami včetně fakturace díky Pinya SharePoint.

Co řízení zakázek v Pinya SharePoint umí?

DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ

Klíčem ke spokojenosti klienta je dodržování stanovených termínů zakázek. S modulem budete mít přehled o veškerých projektech, které jsou rozpracované nebo se blíží k datu vyhotovení. Navíc si každou zakázku přehledně rozfázujete na podrobné segmenty. Zjistíte například, kdo zakázku vede, jaké má řešitele atd.

EVIDENCE ODPRACOVANÉHO ČASU

Odpracovaný čas každého zaměstnance si zobrazíte buď celkově za každý den, týden nebo měsíc. Možností je i podrobné rozepsání doby strávené na různých zakázkách. Budete tak mít přehled kdo a jak dlouho na daném úkolu pracoval.

AUTOMATICKÁ FAKTURACE

Na základně odpracovaných hodin u každé zakázky lze vygenerovat fakturu, která se následně automaticky pošle na finanční oddělení, kde ji dále zpracují a zašlou k proplacení.

Další šikovné funkce funkce

řízení zakázek od Pinya SharePoint

R

PROPOJENÍ S MICROSOFT TEAMS, PROJECT A PLANNER

R

EVIDENCE DOKUMENTŮ VČETNĚ VÝKRESOVÉ DOKUMENTACE

R

AUTOMATICKÁ UPOZORNĚNÍ NA NAVAZUJÍCÍ ÚKOLY

R

STAVY PROJEKTŮ V HLAVIČCE

R

AUTOMATICKÉ NOTIFIKACE

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají