ŘÍZENÍ ZAKÁZEK PINYA SHAREPOINT
Pinya Sharepoint
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
Dejte evidenci zákazníků, smluv a dokumentů řád. Získáte přehled nad každou zakázkou s podrobným výpisem informací o odpovědné osobě, řešiteli atd. Díky automatizaci přeposílání údajů na finanční oddělení nemusíte nic řešit. O včasné vystavení nebo zaplacení faktur je vždy postaráno. Každá zakázka získá v systému Pinya SharePoint svůj vlastní web a vy budete mít vše potřebné k řízení zakázky na jednom místě.
Absolutní kontrola nad zakázkami včetně fakturace díky Pinya SharePoint.
Co řízení zakázek v Pinya SharePoint umí?
DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ
Klíčem ke spokojenosti klienta je dodržování stanovených termínů zakázek. S modulem budete mít přehled o veškerých projektech, které jsou rozpracované nebo se blíží k datu vyhotovení. Navíc si každou zakázku přehledně rozfázujete na podrobné segmenty. Zjistíte například, kdo zakázku vede, jaké má řešitele atd.
EVIDENCE ODPRACOVANÉHO ČASU
Odpracovaný čas každého zaměstnance si zobrazíte buď celkově za každý den, týden nebo měsíc. Možností je i podrobné rozepsání doby strávené na různých zakázkách. Budete tak mít přehled kdo a jak dlouho na daném úkolu pracoval.
AUTOMATICKÁ FAKTURACE
Na základně odpracovaných hodin u každé zakázky lze vygenerovat fakturu, která se následně automaticky pošle na finanční oddělení, kde ji dále zpracují a zašlou k proplacení.

Další šikovné funkce funkce
řízení zakázek od Pinya SharePoint
PROPOJENÍ S MICROSOFT TEAMS, PROJECT A PLANNER
EVIDENCE DOKUMENTŮ VČETNĚ VÝKRESOVÉ DOKUMENTACE
AUTOMATICKÁ UPOZORNĚNÍ NA NAVAZUJÍCÍ ÚKOLY
STAVY PROJEKTŮ V HLAVIČCE
AUTOMATICKÉ NOTIFIKACE
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.