CRM PRO SHAREPOINT PINYA SHAREPOINT
Pinya Sharepoint
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
Modul CRM pro SharePoint umožňuje přehledně spravovat jednotlivé obchodní případy. Mějte pod kontrolou kompletní obchodní případ od vytvoření poptávky přes schválení smlouvy až po předání díla. Zůstanete tak v kontaktu se všemi zákazníky i v poprodejní fázi.
Zjednodušení, zrychlení a zefektivnění práce celého obchodního týmu díky Pinya SharePoint.
Co CRM pro SharePoint v Pinya SharePoint umí?
KOMPLETNÍ DATABÁZE OBCHODNÍCH PŘÍPADŮ I KLIENTŮ
Ke každému zákazníkovi je přiřazena karta, která obsahuje kontaktní informace na všechny relevantní osoby, kompletní historii dřívějších obchodů, archiv všech souvisejících smluv, e-mailových zpráv a zápisů z telefonických či osobních jednání. Jednotlivé nabídky jsou v systému vedeny v podobě obchodních případů, ke kterým lze přiřazovat úkoly, termíny a další podrobnosti včetně veškeré dokumentace. Shromážděním všech důležitých informací na jedno místo mají obchodníci neustálý přehled o stavu daného případu a díky tomu jednají efektivněji a s lepšími výsledky.
AUTOMATIZACE A KOMPATIBILITA
Řadu akcí je možné nadefinovat a následně zautomatizovat. Lze například automaticky vypočítávat termíny a přiřazovat k nim předpřipravené úkoly či jiné aktivity, které jsou jednotlivým obchodním zástupcům přidělovány podle nastavených kritérií. Modul rovněž shromažďuje fakturační podklady na jedno místo. Usnadňuje tak práci finančnímu oddělení, které má veškeré potřebné informace neustále při ruce, včetně seznamu vystavených faktur a výši fakturovaných částek. Systém je navíc možné propojit s dalšími aplikacemi, jako je Outlook, CMR systémem Microsoft Dynamics nebo analytickým nástrojem Power BI.
NABÍDKY A DATABÁZE CEN
Pro jednodušší práci s nabídkami můžete vytvořit databázi cen. Každému zákazníkovi určíte vlastní ceník nebo hladinu cen a vložíte takto vytvořené ceníky jako sestavy. Evidence nabídek umožňuje vykreslit plánované prodeje v závislosti na stavu jednotlivých obchodních případů.

Další šikovné funkce funkce
CRM pro SharePoint od Pinya SharePoint
POVINNÉ SCHVÁLENÍ NADŘÍZENÝM
MONEY S5 A HELIOS
FULLTEXTOVÉ VYHLEDÁVÁNÍ
KALENDÁŘ
PLÁNOVÁNÍ OBCHODNÍHO PLÁNU
ZÁPISY Z PORAD
MARKETINGOVÉ VÝSTUPY PRO EMAILING
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.