
DMS – DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEM
Pinya Sharepoint
Efektivní a moderní systém pro právu a oběh dokumentů
Systém DMS dokáže ukládat a spravovat různé typy dokumentů. Evidujte své faktury, dodací listy, poštovní zprávy, objednávky, předávací protokoly či jiné důležité dokumenty na jednom místě. U každého z dokumentů navíc můžete díky DMS sledovat konkrétní parametry jako je například konec platnosti smlouvy, datum dodání, název dodavatele, termín pro servisní prohlídku a cokoliv dalšího budete potřebovat. Dokumenty můžete prostřednictvím DMS rovněž schvalovat a jejich zpracování automatizovat.
Skoncujte s chaosem ve firemních dokumentech, digitalizujte je. Zvyšte efektivitu procesů ve vaší firmě, zpřehledněte její chod a zlevněte rutinní činnosti díky DMS – Document Management Systém v Pinya SharePoint.
Co DMS – Document Management System v Pinya SharePoint umí spravovat?
SMLOUVY A FAKTURY
U smluvních dokumentů umí DMS sledovat datum konce jejich platnosti, případně i jiné přednastavené milníky. Smlouvy lze kategorizovat podle různých parametrů, například dle výše smluvního plnění, typu smlouvy či smluvního partnera.
V systému DMS můžete schvalovat faktury online a hlídat u nich celou řadu důležitých parametrů jako je termín splatnosti, celkovou sumu, data o dodavateli a cokoli dalšího si přejete.
OBJEDNÁVKY A DODACÍ LISTY
Document management system dokáže hlídat téměř jakákoliv metadata přiřazená jednotlivým dokumentům. U objednávek jsme schopni sledovat například kód zboží, dodané množství, datum dodání nebo název dodavatele. Stejná metadata umí DMS sledovat také v případně dodacích listů.
POŠTA
DMS umí kontrolovat příchozí poštu, a to včetně hromadných emailů. Emaily systém nejen automaticky uloží, ale také k němu přiřadí požadovanou kategorii a roztřídí je podle předem stanovených metadat.

Další dokumenty, které umí DMS od Pinya SharePoint spravovat
Servisní listy
Předávací protokoly
Datové zprávy
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.