DATOVÉ SCHRÁNKY PINYA SHAREPOINT

Pinya Sharepoint

Řiďte komunikaci s úřady pomocí jediného kliknutí myši.

Modul datové schránky, který vám usnadní komunikaci se státní správou. Vždy dodržíte stanovené termíny. Díky přednastaveným postupům se datové zprávy přepošlou kompetentnímu řešiteli. Uživatelé se nemusí zdlouhavě přihlašovat do datové schránky. Kliknutím na jedno tlačítko stáhnou veškerý její obsah. Pomocí automatických emailových upozornění nikdo nezapomene na včasné vyřízení požadavků.

Zrychlete komunikaci s úřady a zjednodušte si práci s datovými schránkami.

Co datové schránky v Pinya SharePoint umí?

ŽÁDNÝ TERMÍN VÁM NEUTEČE

Včasné vyřízení zpráv a dodržení stanových termínů díky sofistikovanému systému emailových upozornění zajistí, že vám již neuteče žádný důležitý termín. Komunikaci s úřady budeme mít díky Pinya datovým schránkám absolutně pod kontrolou.

DELEGOVÁNÍ POVĚŘENÝM OSOBÁM

Systém automaticky zobrazí došlou datovou zprávu osobám, které mají oprávnění k jejich zpracování. Zaměstnanec jedním klikem přiřadí kolegovi či kolegyni, kterých se zpráva týká úkol s žádostí o zpracování zprávy. Zprávu uvidí pouze osoby, které ji vidět mají. Termín zpracování zprávy pohlídá systém.

OVLÁDÁNÍ NA JEDEN KLIK

Pinya datové schránky řeší autentifikaci pomocí jména a hesla nebo přes certifikát. Systém vaše přihlašovací údaje uloží a vy tak můžete odesílat datové zprávy pomocí jednoho kliku. Velkou výhodou je rovněž možnost fulltextového vyhledávání, které zrychluje a usnadňuje práci s datovými zprávami.

Další šikovné funkce funkce

datových schránek od Pinya SharePoint

R

PROPOJENÍ VÍCE DATOVÝCH SCHRÁNEK NAJEDNOU

R

ARCHIV ZPRÁV FILTROVANÝ PODLE ÚSEKŮ

R

JASNĚ DEFINOVANÝ PROCES PŘEDÁVÁNÍ ZPRÁV MEZI ÚSEKY

R

HROMADNÉ PŘIJÍMÁNÍ A ODESÍLÁNÍ ZPRÁV

R

AUTOMATICKÁ EVIDENCE ZMĚN

R

AUTOMATICKÁ SYNCHRONIZACE OBSAHU

R

PŘEHLEDNÉ MENU

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

Pinya SharePoint úspěšně využívají