DATOVÉ SCHRÁNKY PINYA SHAREPOINT
Pinya Sharepoint
Řiďte komunikaci s úřady pomocí jediného kliknutí myši.
Modul datové schránky, který vám usnadní komunikaci se státní správou. Vždy dodržíte stanovené termíny. Díky přednastaveným postupům se datové zprávy přepošlou kompetentnímu řešiteli. Uživatelé se nemusí zdlouhavě přihlašovat do datové schránky. Kliknutím na jedno tlačítko stáhnou veškerý její obsah. Pomocí automatických emailových upozornění nikdo nezapomene na včasné vyřízení požadavků.
Zrychlete komunikaci s úřady a zjednodušte si práci s datovými schránkami.
Co datové schránky v Pinya SharePoint umí?
ŽÁDNÝ TERMÍN VÁM NEUTEČE
Včasné vyřízení zpráv a dodržení stanových termínů díky sofistikovanému systému emailových upozornění zajistí, že vám již neuteče žádný důležitý termín. Komunikaci s úřady budeme mít díky Pinya datovým schránkám absolutně pod kontrolou.
DELEGOVÁNÍ POVĚŘENÝM OSOBÁM
Systém automaticky zobrazí došlou datovou zprávu osobám, které mají oprávnění k jejich zpracování. Zaměstnanec jedním klikem přiřadí kolegovi či kolegyni, kterých se zpráva týká úkol s žádostí o zpracování zprávy. Zprávu uvidí pouze osoby, které ji vidět mají. Termín zpracování zprávy pohlídá systém.
OVLÁDÁNÍ NA JEDEN KLIK
Pinya datové schránky řeší autentifikaci pomocí jména a hesla nebo přes certifikát. Systém vaše přihlašovací údaje uloží a vy tak můžete odesílat datové zprávy pomocí jednoho kliku. Velkou výhodou je rovněž možnost fulltextového vyhledávání, které zrychluje a usnadňuje práci s datovými zprávami.

Další šikovné funkce funkce
datových schránek od Pinya SharePoint
PROPOJENÍ VÍCE DATOVÝCH SCHRÁNEK NAJEDNOU
ARCHIV ZPRÁV FILTROVANÝ PODLE ÚSEKŮ
JASNĚ DEFINOVANÝ PROCES PŘEDÁVÁNÍ ZPRÁV MEZI ÚSEKY
HROMADNÉ PŘIJÍMÁNÍ A ODESÍLÁNÍ ZPRÁV
AUTOMATICKÁ EVIDENCE ZMĚN
AUTOMATICKÁ SYNCHRONIZACE OBSAHU
PŘEHLEDNÉ MENU
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.
EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy