EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ PINYA SHAREPOINT
Pinya Sharepoint
Urychlete a zjednodušte servisní zásahy.
S jasným plánováním servisních kontrol předejdete zmatkům. Papírové servisní listy vyplňované techniky jsou minulostí. Vše budete mít v jednom systému, ve kterém si zobrazíte jméno technika, převážený materiál a servisní zásah provedený u zákazníka. Změny lze dělat okamžitě a vidí je všichni, kterých se týkají. Díky propojení s Google Maps a GPS systémem víte ihned, kde se daný technik nachází. Systém je možné navíc napojit na mobilní firemní zařízení, takže technici mohou být stále připojeni, fungovat však budou bez problémů i v offline režimu.
Absolutní přehled o servisních zásazích díky Pinya SharePoint řešení.
Co evidence a plánování servisů v Pinya SharePoint umí?
ONLINE PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ
Efektivním plánováním servisů ušetříte čas a náklady. Pravidelné servisy lze do systému vložit a následně automaticky generovat na základě platnosti smluv. Servisní technik se u nepravidelných zakázek podívá, jaké klienty musí během dne či týdne obsloužit, a jaký materiál bude potřebovat. Nestane se, že by kvůli ručně vyplněné servisní kartě dal zákazníkovi špatné zboží. V online prostředí si potřebný materiál zobrazí, naloží do auta a následně jej zákazníkovi předá. Díky propojení se systémem Samsung Knox navíc může mít všechny data k servisům přehledně k dispozici v mobilním telefonu a firma má zároveň jistotu, že její data jsou maximálně zabezpečena.
PŘEDÁVACÍ PROTOKOLY A FAKTURY NA JEDEN KLIK
Zákazník může při předávce okamžitě podepsat předávací protokol, což urychluje fakturování. Spotřebovaný materiál se eviduje a nedochází tak k jeho záměnám při ručním výpisu materiálu ze servisních karet do faktur.
SYSTÉM SLEDOVÁNÍ A UPOZORNĚNÍ
Systém umožňuje zobrazení minulých i budoucích servisů, jejich editaci a plánování. Možností je nastavení připomínek pro důležité zásahy, které by mohly v závalu dalších zakázek zůstat bez povšimnutí. Materiál lze sledovat od jeho naskladnění, přes převoz až předání u zákazníka. Vše je v systému uvedeno s informacemi o datu, času, zodpovědném technikovi a ceně.

Další šikovné funkce funkce
evidence a plánování servisů od Pinya SharePoint
NAPOJENÍ NA SKLADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ
GENEROVÁNÍ VÝDEJEK
EVIDENCE POUŽITÉHO MATERIÁLU
SLEDOVÁNÍ TERMÍNŮ KONTROL A SERVISNÍCH ZÁSAHŮ
Další řešení Pinya SharePoint
ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE
Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.
CRM PRO SHAREPOINT
Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.
MODUL NA MÍRU
Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.
SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ
Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.
HELPDESK
Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.
OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM
Zabraňte předraženému nákupu zboží.
ZÁPISY Z PORAD
Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.
TVORBA WORKFLOW
Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.
ŘÍZENÍ ZAKÁZEK
Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.
CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.
DATOVÉ SCHRÁNKY
Zrychlete komunikaci s úřady
PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE
Evidence docházky zaměstnanců online.