EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ PINYA SHAREPOINT

Pinya Sharepoint

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy.

S jasným plánováním servisních kontrol předejdete zmatkům. Papírové servisní listy vyplňované techniky jsou minulostí. Vše budete mít v jednom systému, ve kterém si zobrazíte jméno technika, převážený materiál a servisní zásah provedený u zákazníka. Změny lze dělat okamžitě a vidí je všichni, kterých se týkají. Díky propojení s Google Maps a GPS systémem víte ihned, kde se daný technik nachází. Systém je možné navíc napojit na mobilní firemní zařízení, takže technici mohou být stále připojeni, fungovat však budou bez problémů i v offline režimu.

Absolutní přehled o servisních zásazích díky Pinya SharePoint řešení.

Co evidence a plánování servisů v Pinya SharePoint umí?

ONLINE PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Efektivním plánováním servisů ušetříte čas a náklady. Pravidelné servisy lze do systému vložit a následně automaticky generovat na základě platnosti smluv. Servisní technik se u nepravidelných zakázek podívá, jaké klienty musí během dne či týdne obsloužit, a jaký materiál bude potřebovat. Nestane se, že by kvůli ručně vyplněné servisní kartě dal zákazníkovi špatné zboží. V online prostředí si potřebný materiál zobrazí, naloží do auta a následně jej zákazníkovi předá. Díky propojení se systémem Samsung Knox navíc může mít všechny data k servisům přehledně k dispozici v mobilním telefonu a firma má zároveň jistotu, že její data jsou maximálně zabezpečena.

PŘEDÁVACÍ PROTOKOLY A FAKTURY NA JEDEN KLIK

Zákazník může při předávce okamžitě podepsat předávací protokol, což urychluje fakturování. Spotřebovaný materiál se eviduje a nedochází tak k jeho záměnám při ručním výpisu materiálu ze servisních karet do faktur.

SYSTÉM SLEDOVÁNÍ A UPOZORNĚNÍ

Systém umožňuje zobrazení minulých i budoucích servisů, jejich editaci a plánování. Možností je nastavení připomínek pro důležité zásahy, které by mohly v závalu dalších zakázek zůstat bez povšimnutí. Materiál lze sledovat od jeho naskladnění, přes převoz až předání u zákazníka. Vše je v systému uvedeno s informacemi o datu, času, zodpovědném technikovi a ceně.

Další šikovné funkce funkce

evidence a plánování servisů od Pinya SharePoint

R

NAPOJENÍ NA SKLADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ

R

GENEROVÁNÍ VÝDEJEK

R

EVIDENCE POUŽITÉHO MATERIÁLU

R

SLEDOVÁNÍ TERMÍNŮ KONTROL A SERVISNÍCH ZÁSAHŮ

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají