SPRÁVA ZAMĚSTNANCŮ

Pinya Sharepoint

Když máte firmu jako na dlani, vyznat se v její struktuře a procesech je hračka.

S více zaměstnanci ve firmě dochází k jejich pracné evidenci, je nutné sledovat termíny školení, spravovat pracovní pozice a schvalování nejrůznějších návrhů, samostatnou kapitolou je řešení nástupu a výstupu zaměstnanců. S Pinya správou zaměstnanců získáte komplexní personální přehled. Během sekundy zobrazíte organizační strukturu společnosti rozčleněnou na jednotlivé divize a pracovníky. Přesně definovanou náplní každého zaměstnance vnesete pořádek do své firmy.

Přehlednost, maximální informovanost, prostor pro inovace
a jednodušší školení kolegů se správou zaměstnanců v Pinya SharePoint.

Co správa zaměstnanců v Pinya SharePoint umí?

EFEKTIVNÍ A RYCHLÁ ŠKOLENÍ
Každá pracovní pozice má v Pinya SharePoint přidělen jeden či více dokumentů, ve kterých je detailně popsána její náplň. S ní se musí každý zaměstnanec při nástupu seznámit. Od začátku přesně ví, co se po něm chce. Vy získáte efektivně proškolené zaměstnance a spokojené vedoucí oddělení.
EVIDENCE UCHAZEČŮ O PRÁCI
Vyberte do svého týmu ty nejlepší kolegy, s Pinya SharePoint je možné řídit evidenci uchazečů o práci jednoduše a přehledně. Neuteče vám žádný důležitý detail. Při nástupu nového kolegy budete moci využít propracovaný systém nástupní dokumentace včetně přednastaveného schvalovacího postupu. Mzdy, předaný majetek, GDPR i souhlas se zpracováním osobních údajů za vás pohlídá intranet.
PROSTOR PRO ZAPOJENÍ ZAMĚSTNANCŮ A INOVACE
Nezahálejte a inovujte – nechte se inspirovat nápady zaměstnanců. Systém dokáže vytěžit z kreativity pracovníků maximum. Automatizovaná evidence návrhů zrychluje schvalovací proces a zajišťuje, aby se každému nápadu dostalo stejné pozornosti. S modulem také zjednodušíte interní nákupy. Zaměstnanci v prostředí intranetu zažádají například o nový mobil a vám se žádost okamžitě pošle.

Další šikovné funkce funkce správy zaměstnanců od Pinya SharePoint

R

GRAFICKÉ ZOBRAZENÍ ORGANIZAČNÍ STRUKTURY PODLE ÚSEKŮ

R

ARCHIVOVÁNÍ

R

PŘIKLÁDÁNÍ PŘÍLOH K NÁVRHŮM

Další řešení Pinya SharePoint

ŘÍZENÁ ISO DOKUMENTACE

Jasně definovaný postup a práce s dokumenty.

ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Spravujte všechny projekty z firemního intranetu.

CRM PRO SHAREPOINT

Zvyšte výkon obchodního týmu díky automatizaci interních procesů.

EVIDENCE A PLÁNOVÁNÍ SERVISŮ

Urychlete a zjednodušte servisní zásahy

HELPDESK

Zlepšete péči o své zákazníky. Získejte fungující podporu.

OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM

Zabraňte předraženému nákupu zboží.

MODUL NA MÍRU

Nevybrali jste si z našich přednastavených modulů. Nevadí, vyrobíme vám vlastní.

ZÁPISY Z PORAD

Pořádejte porady, které přinášejí výsledky.

TVORBA WORKFLOW

Vymodelujte si pracovní postupy podle vašich představ.

ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Šetřete čas jednoduchou správou zakázek.

CENTRÁLNÍ EVIDENCE ÚKOLŮ

Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jedno místo.

DATOVÉ SCHRÁNKY

Zrychlete komunikaci s úřady

PŘEHLED ODVEDENÉ PRÁCE

Evidence docházky zaměstnanců online.

Pinya SharePoint úspěšně využívají